امروزه ضرورت ارزش نهادن بر کیفیت ارتقای مداوم آن در عرصه ارائه خدمات امری بدیهی است؛ و نقطه کانونی در تحقق این امر ایجاد یک درک روشن از تمامی سیستمها و فرآیندهای سازمانی و تعاملات بین آنها است. شرح وظایف:
ماموریتها: 1- شناسایی، مستندسازی و دستهبندی علمی فرآیندهای سازمانی 2- اولویتگذاری فرآیندهای اصلی در حوزههای تخصصی. 3- اصلاح فرآیندها و روشهای اداری به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات. 4- تعیین شاخصهای هدفمند و نتیجهگرا و استانداردهای کیفی خدمات. 5- پیشبینی ساز و کارهای نظارتی برای کنترل کمیت و کیفیت خدمات. 6- شناسایی و انتخاب فناوریهای نوین ارائه خدمات، متناسب با هر بخش و اصلاح سیستمها و فرآیندها یا بکارگیری آن فناوری. 7- مستندسازی و شفافسازی نحوه ارائه خدمات و اطلاع رسانی آن به مردم. |