آیین افتتاح سامانه طرح تکریم ارباب رجوع دانشگاه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و تعدادی از مدیران حوزه های مختلف برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر صادق پور مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه، اظهار کرد: باتوجه به سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، بحث ارائه خدمت با کیفیت در سریع ترین زمان ممکن به ارباب رجوع امری مهم تلقی می شود.
وی افزود: یکی از مسائلی که درخصوص سامانه طرح تکریم ارباب رجوع حائز اهمیت است، ایجاد امکان اعلام نظر عموم مردم و مراجعه کنندگان در رابطه با میزان رضایت از نحوه ارائه خدمت می باشد. بر همین اساس، دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان یکی از سازمان های بزرگ به لحاظ تعداد و تنوع خدمات می بایست بر این فرایند تمرکز نماید. با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و تبلیغ استفاده از سامانه پاسخگویی به شکایات 191 و همچنین سامانه پیامکی 30002191، سامانه طرح تکریم ارباب رجوع در فاز اول، در حیطه ارباب رجوعان داخلی به مرحله اجرا در آمده است و انشاالله فازهای بعدی این سامانه به محض ایجاد شرایط لازم، در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
مدیر تحول اداری دانشگاه خاطر نشان کرد: با توجه به تاکید معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، در 3ماهه اول سال 1400، فاز بعدی این سامانه که دربرگیرنده چنین دسترسی برای شهروندان می باشد عملیاتی خواهد شد تا خدمت گیرندگان بتوانند بدون دغدغه و با شفافیت، میزان رضایت خود را اعلام کرده و با مسئولین حوزه سلامت در ارتباط باشند.
|
||
|
||
|
||
|
||
- بازدید: 253